Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dolice

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wyjaśnienia


Dolice, 18.03.2010 r.

Wyjaśnienia do załącznika Nr 1 wykaz produktów zamawianych dot. „ Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Gminy w Dolicach”

Zamawiający w wykazie produktów zamawianych (załącznik Nr 1) pod poz. Nr 1 - Płyty DVD-R zaznaczył w opisie przedmiotu, że płyty mają być po 25 cake natomiast w ilości zamawianego produktu zapisano iż należy dostarczyć 110 szt.

Wskazany wyżej zapis budzi wątpliwości oferentów w związku z tym Zamawiający wyjaśnia, iż należy dostarczyć 110 szt. płyt (nie 110 szt. cake).

Wyjaśnienia do poz. Nr 1 należy stosować także do poz. Nr 2 (płyty DVD-RW).


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Jowita Banasińska

Data wytworzenia:
18 mar 2010

Osoba dodająca informacje

Jowita Banasińska

Data publikacji:
18 mar 2010, godz. 13:56

Osoba aktualizująca informacje

Jowita Banasińska

Data aktualizacji:
18 mar 2010, godz. 13:56