Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dolice

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Remont drogi w m. Rzeplino

                                                              Dolice, dnia 02.09.2008r.

 

 

 

OGŁOSZENIE / ZAPROSZENIE

 

 

WÓJT GMINY DOLICE, ul. Ogrodowa 16, 73-115 Dolice

 

zaprasza do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn: Remont drogi dojazdowej do Szkoły Podstawowej w m. Rzeplino gm. Dolice.

 

1.Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:  

należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie, na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres zleceniobiorcy oraz napis: propozycja cenowa na zadanie pn: Remont drogi dojazdowej do Szkoły Podstawowej w m. Rzeplino gm. Dolice.

Ceny podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie, oferta ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, ma obejmować całość zamówienia.

 

2.Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie remontu istniejącej betonowej drogi dojazdowej do Szkoły Podstawowej w Rzepinie w zakresie:

a)mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni – 947 m2,

b)skropienie nawierzchni drogowej asfaltem – 947m2,

c)remont cząstkowy nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową – 10,3T,

d)wykonanie warstwy ścieralnej z grysowej mieszanki mineralno-bitumicznej o średniej grubości 4cm – 947m2,

e)transport mieszanki, o której mowa w lit. d,

 

 

3.Wymagany termin realizacji umowy: do 03 października 2008r.

 

4.Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:

   Cena – 100%

 

5.Wykonawca składając propozycję cenową, składa  następujące dokumenty:

1. formularz propozycji wg załączonego wzoru,

2. kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego zleceniobiorcę do występowania w obrocie prawnym (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez zleceniobiorcę),

3.         oświadczenie Wykonawcy, że spełnia następujące warunki:

a.         posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień,

b.         posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,

c.         znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4   wypełniony i zaparafowany wzór umowy

 

6.Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:

W cenę propozycji należy wliczyć:

a/ wartość robót określoną w oparciu o przedmiar przedmiotu zamówienia,

b. obowiązujący podatek od towarów i usług VAT

 

Cena podana przez zleceniobiorcę za roboty jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.

 

7. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:

Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 12 września 2008r. do godz. 10.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy w Dolicach  przy ul. Ogrodowej 16 – sekretariat pokój nr.15

Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres zleceniobiorcy oraz napis: Propozycja cenowa na zadanie pn:” Remont drogi dojazdowej do Szkoły Podstawowej w m. Rzeplino gm. Dolice.”

 

Propozycja otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona zleceniobiorcy bez jej otwierania.

Zleceniobiorca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed terminem upływu do jej składania.

 

8. Miejsce i termin otwarcia propozycji cenowej:

Otwarcie złożonych propozycji cenowych nastąpi w dniu 12 września 2008r. o godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Gminy w Dolicach ul. Ogrodowa 16, pokój nr.7

 

9. Osobami uprawnionymi do kontaktów ze zleceniobiorcami są:

Czesław Kopacki 091-5640129,

Eugeniusz Rozdeba 091-5640129.

 

10. Informacje dotyczące zawierania umowy:

W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze propozycji cenowej wybrany zleceniobiorca ma podpisać umowę. Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.

 

 

 

 

W załączeniu:

1. Druk propozycji cenowej,

2. Wzór umowy,

3. Przedmiar robót,

4. Wzór oświadczenia.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                             

 

 

 

   ………………………………                                                                                                          

                                                                   /miejscowość, data/

………………………………………..

/pieczątka wykonawcy,nazwa,adres/

Tel………………… fax …………..

ul. …………………………………..

……………………………………….

 

 

WÓJT GMINY  DOLICE Ogrodowa 16

73-115 Dolice

 

 

OFERTA CENOWA

 

Odpowiadając na zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn:” Remont drogi dojazdowej do Szkoły Podstawowej w m. Rzeplino gm. Dolice”

 

 

1.             Oferuję wykonanie robót będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymogami opisu przedmiotu zamówienia, za kwotę w wysokości:

 

netto: …………………..zł.

 

(słownie: ………………………………………………….……………………………………………………)

 

podatek VAT ……….%

 

brutto: ………………. zł.

 

(słownie: ……………………………..………………………………………………………………………..)

 

2.             Przedmiot zamówienia zobowiązuje się wykonać w terminie:

do ……………………… 2008r.

 

3.             Oświadczam, że zawarte w „zaproszeniu do złożenia propozycji cenowej” warunki umowy akceptuję i zobowiązuję się w przypadku przyjęcia mojej propozycji do zawarcia umowy na w.w warunkach

 

4.             Załącznikami do propozycji są dokumenty i załączniki wymienione w ust.5 zaproszenia.

 

 

 

                                                           …………………………………

                                                          /data, podpis i pieczątka wykonawcy/                                                   

 

 

 

 

 

                                                       

                                       UMOWA Nr…………./wzór

 

 

 

Zawarta dnia ………………………………… pomiędzy Gminą Dolice

reprezentowaną przez:

Wójta Gminy Dolice – Wojciecha Szczepańskiego

przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy,

zwaną dalej Zamawiającym,

a

…………………………………………………………………………………………………………………………………

reprezentowaną przez;

…………………………………………………………………………………………………………………………………

zwanym dalej Wykonawcą.

 

                                                    §1

 

Niniejszą umowę zawarto bez stosowania przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2006 r. Nr.164, poz.1163 ze zm.), na podstawie art.4 pkt.8 cytowanej ustawy.

 

                                                    §2

 

1.Zamawiający zamawia, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zamówienie na:

Remont drogi dojazdowej do Szkoły Podstawowej w m. Rzeplino gm. Dolice w zakresie zgodnym z przedmiarem robót dostarczonych wraz z zaproszeniem do złożenia propozycji cenowej.

 

2.Gwarancja na przedmiot zamówienia wynosi 2 lata od terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w §3.

 

                                                   §3

 

1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie o którym mowa w §2 w terminie do dnia 03 października 2008r.

2. Przez wykonanie zamówienia rozumie się: wykonanie robót objętych zamówieniem i dokonanie ich komisyjnego odbioru.

 

                                                  §4

 

1. Cena za wykonanie zamówienia, o którym mowa w §2 wynosi brutto …………… zł.

słownie: ……………………………………………………………………………………………………..…. zł).

 

2. Kwota określona w ust.1 jest ceną ryczałtową i obejmuje wykonanie całości przedmiotu zamówienia, o którym mowa w §2.

 

3. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust.1 obejmuje wszelkie ryzyko i odpowiedzialność Wykonawcy za prawidłowe oszacowanie wszystkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

 

                                                  §5

 

1. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem, na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie do 30 dni, od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT i bezusterkowego protokołu odbioru robót.

 

2. Datą zapłaty faktury będzie data obciążenia konta Zamawiającego.

 

                                               §6

 

1.Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w przypadku:

- zwłoki w wykonaniu umowy w wysokości 0,1% wynagrodzenia brutto określonego w §4 za każdy dzień zwłoki,

- zwłoki w usunięciu  wad w wysokości 0,1% wynagrodzenia brutto określonego w §4 za każdy dzień zwłoki,

- odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn obciążających Wykonawcę w wysokości 10% wynagrodzenia określonego w §4.

 

2.Karę, o której mowa w ust.1, Wykonawca zapłaci na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy przelewem, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia doręczenia mu żądania Zamawiającego zapłaty takiej kary umownej. Zamawiający jest upoważniony do potrącenia należnych kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy.

 

3. Zamawiający upoważniony jest do domagania się odszkodowania na zasadach ogólnych, jeżeli poniesiona szkoda przekracza kary umowne.

 

                                               §7

 

W sprawach nie unormowanych umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

                                               §8

 

Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane pod rygorem nieważności jedynie w formie pisemnego aneksu, z podpisami upoważnionych przedstawicieli stron.

 

                                              §9

 

Do rozstrzygnięcia sporów wynikłych na tle wykonania umowy jest Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

 

                                              §10

 

Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.

 

 

 

 

ZAMAWIAJĄCY:                                                              WYKONAWCA:  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

………………………………                                                                                                          

                                                                   /miejscowość, data/

………………………………………..

/pieczątka wykonawcy,nazwa,adres/

Tel………………… fax …………..

ul. …………………………………..

……………………………………….

 

 

WÓJT GMINY  DOLICE Ogrodowa 16

73-115 Dolice

 

 

OŚWIADCZENIE

 

Odpowiadając na zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn:” Remont drogi dojazdowej do Szkoły Podstawowej w m. Rzeplino gm. Dolice” oświadczamy, że:

d.         posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

e.         posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,

f.          znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

 

 

 

 

 

 

                                                           …………………………………

                                                       /data, podpis i pieczątka wykonawcy/

 


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
przetarg (DOC, 234.00Kb) 2008-09-03 12:40:20 0
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Alicja Modzelewska

Data wytworzenia:
03 wrz 2008

Osoba dodająca informacje

Jowita Banasińska

Data publikacji:
03 wrz 2008, godz. 12:40

Osoba aktualizująca informacje

Jowita Banasińska

Data aktualizacji:
03 wrz 2008, godz. 12:42