Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dolice

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie


Dolice, dnia 09.03. 2010r.

OGŁOSZENIE/ZAPROSZENIE

Gmina Dolice, ul. Ogrodowa 16; 73-115 Dolice

zaprasza do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn:

„Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Gminy w Dolicach”

  1. Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:

    • należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,

na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres zleceniobiorcy oraz napis: propozycja cenowa na zadanie pn: „Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Gminy w Dolicach”

    • ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie, netto i brutto,

    • ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,

    • ma obejmować całość zamówienia.

2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Gminy w Dolicach - szczegółowy wykaz zamówienia został podany w załączniku nr 1 Wykaz produktów zamawianych.

Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zakupów uzupełniających ponad ilości określone w załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia, a wybrany oferent/dostawca będzie zobowiązany je sprzedać zamawiającemu w cenach określonych w przyjętej ofercie. Wielkość zamówień uzupełniających w okresie obowiązywania umowy nie przekroczy 20% wartości brutto przyjętej oferty.

3. Wymagany termin realizacji umowy:

- dostawa produktów wymienionych w załączniku nr 1 od poz. nr 1 do poz. nr 6 i od poz. nr 8 do poz. nr 172 w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy,

- dostawa produktu wymienionego w załączniku nr 1 poz. nr 7 w ilości 50% wielkości zamawianej w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy,

- dostawa pozostałej ilości produktu wymienionego w załączniku nr 1 poz. nr 7 w terminie do 14 dni od dnia powiadomienia wykonawcy przez zamawiającego o potrzebie dostawy,

- zamówienia uzupełniające, o których mowa w pkt 2 wybrany dostawca zrealizuje w terminie do 14 dni od dnia powiadomienia wykonawcy przez zamawiającego o potrzebie dostawy,

4. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie

się kierował kryterium:

Cena - 100%

5. Wykonawca składając propozycję cenową, składa następujące dokumenty:

1. formularz propozycji wg załączonego wzoru, z załączonym wypełnionym załącznikiem nr 1 zawierającym: nazwę produktu, ceny jednostkowe brutto, wartość poszczególnych produktów brutto, ogólną wartość zamówienia.

2. kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego zleceniobiorcę do występowania w obrocie prawnym (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez zleceniobiorcę),

  1. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia następujące warunki:

  1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień,

  2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,

  3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4 wypełniony i zaparafowany wzór umowy

6. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:

W cenę propozycji należy wliczyć:

a. wartość dostawy określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,

b. obowiązujący podatek od towarów i usług VAT

Cena podana przez zleceniobiorcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.

7. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:

Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 19.03.2010 r. do godz.12.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy w Dolicach, ul. Ogrodowa 16; 73-115 Dolice pokój nr 15.

Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres zleceniobiorcy oraz napis: Propozycja cenowa na zadanie pn: „Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Gminy w Dolicach”

Propozycja otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona zleceniobiorcy nie otwarta.

Zleceniobiorca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed terminem upływu jej składania.

8. Miejsce i termin otwarcia propozycji cenowej:

Otwarcie złożonych propozycji cenowych nastąpi w dniu 19.03.2010 r. o godz. 12.00 w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy w Dolicach ul. Ogrodowa 16; 73-115 Dolice, pkój nr 7.

9. Osobami uprawnionymi do kontaktów ze zleceniobiorcami są:

Marzena Guściora tel: 091/5640-129, Czesław Kopacki tel: 091/5640-129

10. Informacje dotyczące zawierania umowy:

Po upływie 7 dni od daty powiadomienia o wyborze propozycji cenowej wybrany zleceniobiorca zostanie poproszony o podpisanie umowy.

Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.

W załączeniu:

1. Opis zamówienia - załącznik nr 1

2. Druk propozycji cenowej -załącznik nr 2

3. Wzór umowy - załącznik nr 3

4. Wzór oświadczenia - załącznik nr 4

Ogłoszenie umieszcza się:

- na stronie internetowej UG Dolice pod adresem: www. dolice.pl

- na tablicy ogłoszeń UG Dolice

dnia 09.03.2010 r.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Jowita Banasińska

Data wytworzenia:
09 mar 2010

Osoba dodająca informacje

Jowita Banasińska

Data publikacji:
09 mar 2010, godz. 14:51

Osoba aktualizująca informacje

Jowita Banasińska

Data aktualizacji:
10 mar 2010, godz. 09:48