Ogłoszenie
Dolice, dnia 27.01. 2009r.
OGŁOSZENIE/ZAPROSZENIE
Gmina Dolice, ul. Ogrodowa 16; 73-115 Dolice
zaprasza do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn:
„Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Gminy w Dolicach”
Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres zleceniobiorcy oraz napis: propozycja cenowa na zadanie pn: „Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Gminy w Dolicach”
ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie, netto i brutto,
ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
ma obejmować całość zamówienia.
2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Gminy w Dolicach - szczegółowy wykaz zamówienia został podany w załączniku nr 1 Wykaz produktów zamawianych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zakupów uzupełniających ponad ilości określone w załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia, a wybrany oferent/dostawca będzie zobowiązany je sprzedać zamawiającemu w cenach określonych w przyjętej ofercie. Wielkość zamówień uzupełniających w okresie obowiązywania umowy nie przekroczy 20% wartości brutto przyjętej oferty.
3. Wymagany termin realizacji umowy:
- dostawa produktów wymienionych w załączniku nr 1 od poz. nr 1 do poz. nr 61 i od poz. nr 63 do poz. nr 191 w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy,
- dostawa produktu wymienionego w załączniku nr 1 poz. nr 62 w ilości 50% wielkości zamawianej w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy,
- dostawa pozostałej ilości produktu wymienionego w załączniku nr 1 poz. nr 62 w terminie do 14 dni od dnia powiadomienia wykonawcy przez zamawiającego o potrzebie dostawy,
- zamówienia uzupełniające, o których mowa w pkt 2 wybrany dostawca zrealizuje w terminie do 14 dni od dnia powiadomienia wykonawcy przez zamawiającego o potrzebie dostawy,
4. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie
się kierował kryterium:
Cena - 100%
5. Wykonawca składając propozycję cenową, składa następujące dokumenty:
1. formularz propozycji wg załączonego wzoru, z załączonym wypełnionym załącznikiem nr 1 zawierającym: nazwę produktu, ceny jednostkowe brutto, wartość poszczególnych produktów brutto, ogólną wartość zamówienia.
2. kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego zleceniobiorcę do występowania w obrocie prawnym (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez zleceniobiorcę),
oświadczenie Wykonawcy, że spełnia następujące warunki:
posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień,
posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4 wypełniony i zaparafowany wzór umowy
6. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
a. wartość dostawy określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
b. obowiązujący podatek od towarów i usług VAT
Cena podana przez zleceniobiorcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
7. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 05.02.2009 r. do godz.12.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy w Dolicach, ul. Ogrodowa 16; 73-115 Dolice pokój nr 15.
Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres zleceniobiorcy oraz napis: Propozycja cenowa na zadanie pn: „Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Gminy w Dolicach”
Propozycja otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona zleceniobiorcy nie otwarta.
Zleceniobiorca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed terminem upływu jej składania.
8. Miejsce i termin otwarcia propozycji cenowej:
Otwarcie złożonych propozycji cenowych nastąpi w dniu 05.02.2009 r. o godz. 12.00 w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy w Dolicach ul. Ogrodowa 16; 73-115 Dolice, pkój nr 7.
9. Osobami uprawnionymi do kontaktów ze zleceniobiorcami są:
Marzena Guściora tel: 091/5640-129, Czesław Kopacki tel: 091/5640-129
10. Informacje dotyczące zawierania umowy:
Po upływie 7 dni od daty powiadomienia o wyborze propozycji cenowej wybrany zleceniobiorca zostanie poproszony o podpisanie umowy.
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
W załączeniu:
1. Opis zamówienia - załącznik nr 1
2. Druk propozycji cenowej -załącznik nr 2
3. Wzór umowy - załącznik nr 3
4. Wzór oświadczenia - załącznik nr 4
Ogłoszenie umieszcza się:
- na stronie internetowej UG Dolice pod adresem: www. dolice.pl
- na tablicy ogłoszeń UG Dolice
dnia 27.01.2009 r.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Czesław Kopacki Data wytworzenia:
28 sty 2009
Osoba dodająca informacje
Jowita Banasińska Data publikacji:
28 sty 2009, godz. 11:56
Osoba aktualizująca informacje
Jowita Banasińska Data aktualizacji:
28 sty 2009, godz. 13:36