Ogłoszenie
Ogłoszenie
Wójta Gminy Dolice
z dnia 03 lutego 2011 roku
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w Urzędzie Gminy w Dolicach
Wójt Gminy Dolice ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Dolice
I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy
73-115 Dolice ul.Ogrodowa 16
II. Określenie stanowiska urzędniczego:
Sekretarz Gminy
1 etat w pełnym wymiarze czasu pracy
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne , a które dodatkowe.
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym.
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
a) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach
wymienionych w art.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych (Dz.U.Nr 223 poz.1458), w tym co najmniej dwuletni staż
pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub
posiadanie co najmniej czteroletniego stażu pracy na stanowisku
urzędniczym w jednostkach wymienionych w art.2 ww. ustawy oraz
co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym
w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
jest obywatelem polskim;
posiada wykształcenie wyższe ( preferowane administracyjne lub ekonomiczne)
ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Sekretarza Gminy;
nie była karana za przestępstwa popełnione umyślnie;
cieszy się nieposzlakowaną opinią;
posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
posiada umiejętność zarządzania kadrami;
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
a) znajomość podstawowych zasad funkcjonowania jednostek samorządu
terytorialnego;
b) ogólna wiedza z zakresu finansów i rachunkowości;
c) znajomość zasad ochrony danych osobowych;
d) znajomość przepisów dotyczących pracowników samorządowych
e) znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
f) obsługa komputera ( MS Office, Internet, poczta elektroniczna,);
łatwość nawiązywania kontaktów, wysoka kultura osobista, samodzielność, komunikatywność, systematyczność i odpowiedzialność;
doświadczenie związane z procedurami zamówień publicznych;
mile widziane studia podyplomowe, certyfikaty
IV. Zadania wykonywane na stanowisku urzędniczym:
1. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu Gminy a w szczególności:
opracowywanie projektów zmian Regulaminu Organizacyjnego Urzędu;
opracowywanie projektów podziału zadań na stanowiska pracy,
opracowywanie projektów zakresów czynności na stanowiska pracy,
nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy w Urzędzie,
nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał organów Gminy, realizacją podjętych uchwał oraz koordynacja obsługi organów Gminy,
koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami,
udział w sesjach Rady Gminy i posiedzeniach jej organów,
przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy.
Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej stanowisk pracy w Urzędzie Gminy oraz w jednostkach podporządkowanych Gminie w zakresie funkcjonowania komórek organizacyjnych, przestrzegania przepisów kodeksu postępowania administracyjnego i instrukcji kancelaryjnej, a w szczególności:
przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
prowadzenie teczki organizacyjnej,
przestrzeganie terminowości oraz poprawności i merytoryczne załatwianie skarg i wniosków,
przestrzeganie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,
terminowość i poprawność realizacji zadań wynikających dla danego stanowiska pracy,
dyscyplina pracy,
przestrzeganie obowiązków pracowniczych wynikających z ustawy o pracownikach samorządowych.
Nadzór nad Biuletynem Informacji Publicznej.
V. Wymagane dokumenty:
1. Dokumenty niezbędne:
list motywacyjny
życiorys
kserokopia dowodu osobistego,
oryginały lub kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
oświadczenie o niekaralności.
oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku Sekretarza Gminy,
oświadczenie kandydata że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
VI. Miejsce i termin złożenia dokumentów
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urząd Gminy w Dolicach ul.Ogrodowa 16,
73-115 Dolice, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko „ Sekretarza Gminy Dolice ”
do dnia 14.02.2011roku do godz.15.00 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Dolicach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz.926 z późn.zmian.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223 poz.1458 ).
Informacje dodatkowe.
Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszone osoby, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu i przedłożą wymagany komplet dokumentów.
Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni listownie lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Ogłoszenie o naborze może być w każdej chwili unieważnione bez podania przyczyny.
Wójt Gminy Dolice
Grzegorz Brochocki
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Jowita Banasińska Data wytworzenia:
03 lut 2011
Osoba dodająca informacje
Jowita Banasińska Data publikacji:
03 lut 2011, godz. 13:36
Osoba aktualizująca informacje
Jowita Banasińska Data aktualizacji:
03 lut 2011, godz. 13:36