Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dolice

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie


Ogłoszenie

Wójta Gminy Dolice

z dnia 03 lutego 2011 roku

O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

w Urzędzie Gminy w Dolicach

Wójt Gminy Dolice ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Dolice

I. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy

73-115 Dolice ul.Ogrodowa 16

II. Określenie stanowiska urzędniczego:

Sekretarz Gminy

1 etat w pełnym wymiarze czasu pracy

III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne , a które dodatkowe.

  1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym.

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

a) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach

wymienionych w art.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach

samorządowych (Dz.U.Nr 223 poz.1458), w tym co najmniej dwuletni staż

pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub

posiadanie co najmniej czteroletniego stażu pracy na stanowisku

urzędniczym w jednostkach wymienionych w art.2 ww. ustawy oraz

co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym

w innych jednostkach sektora finansów publicznych,

  1. jest obywatelem polskim;

  2. posiada wykształcenie wyższe ( preferowane administracyjne lub ekonomiczne)

  3. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

  4. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Sekretarza Gminy;

  5. nie była karana za przestępstwa popełnione umyślnie;

  6. cieszy się nieposzlakowaną opinią;

  7. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

  8. posiada umiejętność zarządzania kadrami;

2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

a) znajomość podstawowych zasad funkcjonowania jednostek samorządu

terytorialnego;

b) ogólna wiedza z zakresu finansów i rachunkowości;

c) znajomość zasad ochrony danych osobowych;

d) znajomość przepisów dotyczących pracowników samorządowych

e) znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego

f) obsługa komputera ( MS Office, Internet, poczta elektroniczna,);

  1. łatwość nawiązywania kontaktów, wysoka kultura osobista, samodzielność, komunikatywność, systematyczność i odpowiedzialność;

  2. doświadczenie związane z procedurami zamówień publicznych;

  3. mile widziane studia podyplomowe, certyfikaty

IV. Zadania wykonywane na stanowisku urzędniczym:

1. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu Gminy a w szczególności:

  1. opracowywanie projektów zmian Regulaminu Organizacyjnego Urzędu;

  2. opracowywanie projektów podziału zadań na stanowiska pracy,

  3. opracowywanie projektów zakresów czynności na stanowiska pracy,

  4. nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,

  5. przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy w Urzędzie,

  6. nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał organów Gminy, realizacją podjętych uchwał oraz koordynacja obsługi organów Gminy,

  7. koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami,

  8. udział w sesjach Rady Gminy i posiedzeniach jej organów,

  9. przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy.

  1. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej stanowisk pracy w Urzędzie Gminy oraz w jednostkach podporządkowanych Gminie w zakresie funkcjonowania komórek organizacyjnych, przestrzegania przepisów kodeksu postępowania administracyjnego i instrukcji kancelaryjnej, a w szczególności:

    1. przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,

    2. prowadzenie teczki organizacyjnej,

    3. przestrzeganie terminowości oraz poprawności i merytoryczne załatwianie skarg i wniosków,

    4. przestrzeganie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,

    5. terminowość i poprawność realizacji zadań wynikających dla danego stanowiska pracy,

    6. dyscyplina pracy,

    7. przestrzeganie obowiązków pracowniczych wynikających z ustawy o pracownikach samorządowych.

  2. Nadzór nad Biuletynem Informacji Publicznej.

V. Wymagane dokumenty:

1. Dokumenty niezbędne:

  1. list motywacyjny

  2. życiorys

  3. kserokopia dowodu osobistego,

  4. oryginały lub kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

  5. oświadczenie o niekaralności.

  6. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku Sekretarza Gminy,

  7. oświadczenie kandydata że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  8. oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

  9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

VI. Miejsce i termin złożenia dokumentów

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urząd Gminy w Dolicach ul.Ogrodowa 16,

73-115 Dolice, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko „ Sekretarza Gminy Dolice ”
do dnia 14.02.2011roku do godz.15.00 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Dolicach.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz.926 z późn.zmian.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223 poz.1458 ).

Informacje dodatkowe.

    1. Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszone osoby, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu i przedłożą wymagany komplet dokumentów.

    2. Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni listownie lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

    3. Ogłoszenie o naborze może być w każdej chwili unieważnione bez podania przyczyny.

Wójt Gminy Dolice

Grzegorz Brochocki


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Jowita Banasińska

Data wytworzenia:
03 lut 2011

Osoba dodająca informacje

Jowita Banasińska

Data publikacji:
03 lut 2011, godz. 13:36

Osoba aktualizująca informacje

Jowita Banasińska

Data aktualizacji:
03 lut 2011, godz. 13:36