Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dolice

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

brak tytułu

WÓJT GMINY DOLICE

 

                                                          dnia 26.05.2011 roku

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Kierownika Gminnego Centrum Integracji Społecznej i Profilaktyki w Dolicach

Pełny etat-

1.      Opis stanowiska:

Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie następujących obowiązków:

a.       kierowanie zakładem

b.      gospodarowanie środkami budżetowymi zakładu,

c.       reprezentowanie zakładu na zewnątrz,

d.      pozyskiwanie środków z zewnątrz,

e.       współpraca z młodzieżą, organizacjami i stowarzyszeniami pozarządowymi,

f.       obsługa Gminy pod kątem działalności kulturalnej, sportowej i rekreacji,

g.       organizacja imprez kulturalno-oświatowych i sportowych,

h.      współpraca z dyrektorami szkół w sprawie organizacji imprez okolicznościowych

 

 

 2.  Wymagania niezbędne:

a)  wykształcenie wyższe  - preferowane kierunki:  pedagogiczne,

      ekonomia – marketing  zarządzanie,

b)      co najmniej 6-letni staż pracy, 

c)      umiejętność pracy na komputerze

a)      oświadczenie o niekaralność za przestępstwo popełnione z winy umyślnej

b)      oświadczenie o stanie zdrowia

 

3. Wymagania dodatkowe:

kreatywność i umiejętność prowadzenia rozmów i negocjacji ze sponsorami, kontrahentami, itp.

 

 

 

 

4. Wymagane dokumenty:

a)  pisemne zgłoszenie udziału w naborze

b) Życiorys (CV)

c) List motywacyjny

d) Dokument poświadczający wykształcenie (uwierzytelnione kopie lub odpisy dyplomów)

e) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach , uprawnieniach i

    umiejętnościach,

f) dokumenty poświadczające staż pracy ( uwierzytelnione kopie lub odpisy świadectw pracy lub zaświadczeń )

g)  kwestionariusz osobowy ze zdjęciem

h) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,

i) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

j)  koncepcja kierowania Gminnym Centrum Integracji Społecznej i Profilaktyki.

 

Brak jakiegokolwiek ze wskazanych wyżej dokumentów skutkuje odrzuceniem oferty

 

Osoba ubiegająca się o zatrudnienie może dodatkowo przedłożyć dokumenty potwierdzające jej umiejętności i osiągnięcia zawodowe, świadectwa pracy z poprzednich miejsc pracy lub inne dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia, obejmujące okresy pracy przypadające w innym roku kalendarzowym niż rok, w którym pracownik ubiega się o zatrudnienie oraz dokumenty stanowiące podstawę do korzystania ze szczególnych uprawnień w zakresie stosunku pracy.

 

 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach, opatrzonych napisem „ Nabór na wolne  stanowisko  urzędnicze Kierownika Gminnego Centrum Integracji Społecznej i Profilaktyki”, z podaniem adresu do korespondencji i numeru telefonu, na stanowisko ds. kadr pok. Nr 26 

Urząd Gminy w Dolicach,

ul. Ogrodowa 16,

73-115 Dolice

 

 w terminie do dnia  17.06.2011 roku do godz. 15-tej.

(uwaga: liczy się data wpływu do Urzędu Gminy ),

 

O terminie przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną powiadomieni oddzielnym pismem.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Dolicach po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu przy ul. Ogrodowa 16, Dolice.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ), powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz.926) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458  )”.

 

 

 

 

 

                                                                   Wójt Gminy

 

                                                                   Grzegorz Brochocki


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Jowita Banasińska

Data wytworzenia:
26 maj 2011

Osoba dodająca informacje

Jowita Banasińska

Data publikacji:
26 maj 2011, godz. 09:44

Osoba aktualizująca informacje

Jowita Banasińska

Data aktualizacji:
26 maj 2011, godz. 13:06